Добра организација пола је посла и олакшан живот.

Људи падну у несвест када чују да сама са четворо деце (супруг ради нон-стоп) летујем на Голији у селу са 8 кућа, милион километара од цивилизације. Аутобусом.

Људи падну у несвест када чују да имам четворо деце и радим.

Људи падну у несвест када чују да сам са четворо деце завршила специјалистичке студије на ВССП. Да не спомињем ваннаставне активности.

Људи падну у несвест када чују да уз посао, четворо деце и велико домаћинство пишем романе, песме, овај блог, активна сам у Савету родитеља у школи моје деце, идем на концерте и утакмице, не пропуштамо ни један рођендан ни прославу. А шта би тек било да возим, где би ми био крај.

Ма, људи падну у несвест чим чују да имам четворо деце.

Исто тако, ја паднем у несвест када чујем другарицу која ми се жали да не може са двогодишњом ћерком сама на море, мора да поведе помоћ. Годину дана касније каже ми да се није одморила на мору, а муж је био са њом, па су „делили“ дете. Да не причам да падам у несвест када ми каже да не зна шта да ради са ћерком када дође са посла – да ли да јој купи мачку или пса.

Падам у несвест када ми сингл пријатељице објашњавају зашто већ годину дана никако да дођу до мене. Замислите, раде, па су уморне и немају времена – „Дођи ти“.

Падам у несвест када ми се мајке једно-двоје деце жале како су уморне, не могу да стигну да оперу и опеглају, скувају, и како нису спавале од када се дете родило. Пошто ово није блог о мајчинству нећу одавати своје тајне. Сем једне: све је ствар организације и позитивног става!

Оно што је битно код организације, сем позитивних мисли, је добра координација тима. Моја породица је тим, или како ми то волимо да кажемо – репрезентација са два селектора. Селектори морају да се слажу да би све функционисало. Као и у приватном животу, исто вам је код фирме: тим је кључан, његова организованост и способност да се прилагођава ситуацији, као и позитивна енергија која мора да постоји.

Оно што овом, не много дугачком лекцијом, хоћу да вам кажем је:

  • Од кукања нико ништа добро није видео.
  • Засуците рукаве и урадите нешто по том питању.
  • Оправдања је најлакше наћи, али решења тешко.
  • Ко хоће тај и може!
  • Направите распоред часова, купите планер, купите зидни календар…
  • Чим помислиш да нешто не можеш, сигурно га нећеш урадити.
  • Ако су ти оправдања за статичност судбина и хороскоп – нешто дебело није у реду са тобом.
  • Ако неко други може што да не можеш и ти. Анализирај шта те спречава и савладај то.
  • Једном сам колеги, пријатељу рекла да не умем да цртам. Он ми је рекао: „Сигурно умеш, само никада ниси вежбала!“
  • Организујте све од мисли до радног стола. За то постоје фолдери, фиоке, полице, агнеде, дневници…
  • Негативне мисли привлаче друге негативне мисли и тешко је извући се из тог кола. Могуће је – али вам је потребан већи рад него да сте од старта позитивни.
  • И што је најважније – одрастите, побогу! Не можете очекивати да се ствари одвајају исто као када сте имали 15 или 25. Кажите – хвала, јер имате више искуства и другачији поглед на свет који вам само може помоћи да избегнете младалачке грешке.
  • Ваш живот не може нико да организује уместо вас, грешке морате сами да исправите, осмех сами да набаците.
  • Што би велики Џедај мајстор рекао: „Do or do not there is no try.“

Не можете бити предузетник ако не умете да се организујете и ако не верујете у себе!!!

Овом приликом морам да се захвалим супругу и сестри, јер смо се у последње три године савршено организовали.

Comments (1)

  • Jovana

    Odličan motivacioni tekst, nažalost pronašla sam se u onima koji ne umeju da se organizuju, ali trudim se svakodnevno to da promenim. 🙂

Оставите одговор

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).